• Trening na 38 dni przed 6PP (7.04.13)

    rys. poznan.pl
    Im bliżej startu w 6 Poznań Półmaratonie i tym coraz szybciej czas leci. Może i dobrze...w końcu człowiek tak dawno nie czuł tej adrenaliny, że aż się odzwyczaił. Czas w końcu wrócić na biegowo - startowe ścieżki. Lecz najpierw pozostało 38 dni do wystrzału startera i trzeba je dobrze wykorzystać. W moim przypadku są to bardzo ważne dni. Wcześniej nie pracowałem nad szybkością i teraz w marcu zamierzam dodać tego typu akcenty do mojego treningu. Ciekawe co z tego wyjdzie...

    Niestety nie udało się wdrożyć idealnego planu zakończenia sezonu zimowego (poniżej wpisu tutaj), choć zabrakło niewiele. Zresztą może i dobrze, że się nie udało, bo pewnie nie miałbym gdzie podnieść intensywności. A tak pozostało trochę jednostek treningowych do zintensyfikowania. Co do miesiąca poprzedniego (luty - wpis treningowy tutaj), w którym miałem wypocząć - jak zwykle znowu udało się połowicznie. Znowu za mocno podkręcałem tempo na zajęciach Spinning w ostatnich 2 tygodniach. Stary, a głupi...ehhh.

    W piątek (1.03) zamierzam wykonać Test Conconiego, aby ogarnąć te moje zakresy intensywności i swoją drogą zobaczyć na jakim etapie jestem. Już z góry zapraszam do opracowania tego dotyczącego. W niedzielę postaram się wyluzować trochę test spokojnym biegankiem 65-75' na 65%HR. Po ostatnim teście długo dochodziłem do siebie ;-)


     Plan treningowy na 38 dni przed 6PP:
    data/dzieńpon wt śr czw pt ndz
    4-10.03 bieg 30' +
    indoor walking
    spinning 2h bieg 45'
    (w tym 30' LT) +
    indoor walking
    spinning 2h spinning1h (65%) szkolenie
    ok.60'biegu
    (jak się uda)
    11-17.03 bieg 30' +
    indoor walking
    spinning 2h bieg 45'
    (w tym 30' LT) +
     indoor walking
    spinning 2h bieg 45' + SB bieg 75'
    (ost 20'TS)
    18-24.03 bieg 30' +
    indoor walking
    spinning 2h bieg 50'
    (w tym 40' LT)+
     indoor walking
    spinning 2h spinning1h (65%) bieg 75-90'
    (ost. 30'TS
    25-31.03 bieg 30' +
    indoor walking
    spinning 2h bieg 45'
    (w tym 30' LT) +
     indoor walking
    spinning 2h bieg 45' + SB bieg 75'
    (ost. 40'TS)
    1-7.04 bieg 30' +
    indoor walking
    spinning 2h
    (75-85%)
    bieg 30' +
     indoor walking
    spinning 2h
    (70-80%)
    spinning1h (65%) 6PP
    bieg - tętno 65%; LT - delikatnie poniżej progu mleczanowego; TS - tempo startowe (u mnie 4,15/km)

  • 0 Comments:

    Prześlij komentarz